route 66 van williams naar kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu route 66 van williams naar kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

route 66 van williams naar kingman

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

29 Maart 2016 | Verenigde Staten, Kingman

We hebben een nacht achter de rug. De camper schudde alle kanten op door de harde wind. Gelukkig is de wind tegen de ochtend beetje gaan liggen. Het begon alleen weer eventjes te sneeuwen.

We hebben de historic route 66 gereden van Williams naar kingman. Wat was dat leuk zeg. Hele oude dorpjes waarbij er vaak huizen leeg stonden. Leek soms wel een spookstad.

Veel oude auto's gezien. Finn kwam ook takel tegen.
Het weer knapte gelukkig al snel weer op en het zonnetje kwam er weer aan.
Finn kwam ook nog een grote oude locomotief tegen.

We zijn gestrand op een camping in kingman.
Gaan nu door richting las vegas om daar een paar dagen rond te gaan hangen.