Sneeuwstorm - Reisverslag uit Brush, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu Sneeuwstorm - Reisverslag uit Brush, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

Sneeuwstorm

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

23 Maart 2016 | Verenigde Staten, Brush

We begonnen vanmorgen met volle moed weer aan onze rit. We gingen boodschappen doen en kregen te horen dat er een sneeuwstorm aankomt.

Het eerste stukje ging goed en toen kwamen we tegenliggende auto's tegen die onder de sneeuw zaten, en ja hoor daar kwam die vervelende sneeuwstorm.
Het is erg lastig rijden, je ziet echt bijna niks. Er staan auto's in de berm. We hebben zelfs een brandweer in de berm zien staan ( foto volgt nog)

Nu even bijkomen en dan gaan we het maar weer proberen.

• 23 Maart 2016 - 23:55

Nicole :

Is het Al gestopt met sneeuwen of inmiddels een sneeuwpop aan het maken op de camper ?

• 24 Maart 2016 - 04:35

Marjolein:

Het heeft nog heel lang gesneeuwd , was een pittig dagje zo. Nu lekker slapen en hopen dat het weer morgen beter is