hier weer een berichtje vanuit ons droomparadijs!! - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu hier weer een berichtje vanuit ons droomparadijs!! - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

hier weer een berichtje vanuit ons droomparadijs!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

15 Augustus 2008 | Mexico, Yucatán

Het is hier nog steeds erg warm, tegen de 45 graden. zijn al lekker verkleurd en komen helemaal tot rust!!
Iedere ochtend word ons onbijt bij de kamer gebracht. hierna gaan we lekker bij het strand of bij het zwembad liggen om lekker te gaan zwemmen of te zonnen!!
Op het strand komen ze langs om te vragen of je wat wil drinken en bij het zwembad kun je heerlijk aan de bar in het water je drank bestellen en nuttigen.
Donderdag 14-08 lagen we lekker in het zwembad te genieten van de zon en een drankje toen er opeens 2 meiden aan kwamen lopen met 2 grote ara`s (papegaaien van die rode) waarmee je op de foto kon. Dit hebben we dan ook gedaan. De foto`s zijn er leuk geworden.
We zijn op zoek geweest naar aftersun daar we toch wel een beetje verbrand waren en niks bij ons hadden, stom he?
Maar we hebben er eentje gevonden en hij ruikt heerlijk.
We hebben de candle light diner gehad. hier bestelde remco een fles wijn voor 56 dollar. Remco en wijn drinken kan dat??? De fles is bijna opgegaan. Was een lekker wijntje uit new zeeland. Dit was erg lekker en heel romantisch. Als toetje kwam er een groot bord met een stukje taart erop. Op de rand van het bord stond happy honeymoon remco en marjolein. Dit was erg gaaf om te zien.
We hebben iedere avond ook een show, de ene leuker dan de andere. Gister was er een idol show el dorado royal. Er waren mensen die echt mooi konden zingen en mensen die je eigenlijk niet wil horen.
Vandaag gaan we naar het plaatsje playa del carmen om lekker te shoppen en lopen op de boulevard.(5th street) Zaterdag weer en rust dag om zondag heel de dag op pad te zijn in de jungle en zwemmen tussen de zeeschildpadden.
De einde van de vakantie nadert nu wel heel snel aan helaas. We willen eigenlijk nog lang niet naar huis toe waar we alles weer zelf moeten gaan doen hihihi we zijn een beetje verwend stel geworden!!!
( RELAX )
Verhaal van zondag volgt nog. We proberen maandag weer een stukje te schrijven. Dus tot dan!!!!

liefs van de fam. Oosterlee uit het verre land hihihih

• 15 Augustus 2008 - 15:20

Mevr Oosterlee:

Ik vind het erg leuk om te lezen dat jullie zo,n heerlijke droomvakantie daar hebben....lekker genieten samen !!...dikke kussen van Pa en ma oosterlee..xxx

• 15 Augustus 2008 - 15:25

Maaslander Hihi:

wat super om dit te lezen
    en dat jullie niet terug willen is alleen maar heel goed op die manier weet ik dat je het naar je zin heb
    ik kijk al uit naar maandag om te lezen hoe het met de schilpadden was

dikke knuffel voor allebei

• 15 Augustus 2008 - 17:18

Kok En Wil:

de avond was prima de kids hebben het ook prima naar hun zin gehad ik wens jullie nog een heel prettige vakantie toe en neem in plaats van wijn maar een tequilla gr en tot zienskors enwil

• 15 Augustus 2008 - 17:27

Henk,angela En Kids:

hè newly weds.zo te lezen hebbeb jullie het prima naar jullie zin.
    geniet ervan.de bruiloft was top. en bedankt dat we er getuige van mochten zijn.groetjes van ons uit het water overgoten brielle.

• 15 Augustus 2008 - 18:27

Mart:

jaja ook even van hem een reaktie
    heel fijn dat je het daar zo naar je zin heb
    en met max gaat het heel goed
    groetjes

• 16 Augustus 2008 - 10:19

Ha6:

leuk om te lezen dat jullie daar een prima vakantie hebben! Geniet er ook maar extra van nu kan het namelijk nog.
    Minder leuk om te lezen is dat jullie zulk lekker weer hebben, wij moeten het doen met regen, wind en nog meer regen. Als je toch iets voor mij wilt meenemen deze kant op, neem dat grote gele warme ronde ding maar mee. Wel oppassen bij de douane ik weet niet hoe die reageert als jij de zon nederland in wil smokkelen.

Nou geniet ervan, dan ga ik weer aan het werk