dagje hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu dagje hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

dagje hollywood

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

09 April 2016 | Verenigde Staten, Hollywood

Na een nachtje bij het strand te hebben geslapen gingen we op weg naar hollywood. Eerst nog lekker op het strand gespeeld. Het weer zat erg tegen. Het regende soms best eventjes hard.

Bij hollywood aangekomen eerst weer op zoek naar een parkeerplaats.
Die hebben we gelukkig al vrij snel gevonden.
We lopen de walk of fame op. Wat een hoop sterren op de grond zeg. Wel leuk om daar even rond te wandelen.

Na een dagje slenteren op zoek gegaan naar een camping in de buurt. Dat is al wat lastiger hier in L.A. We hebben er gelukkig eentje gevonden.

Morgen gaan we toch weer terug naar de camping aan het strand. Dan kunnen we onze laatste dag met de camper lekker op het strand vertoefen en langzaam gaan beginnen met inpakken.