Bijna weer naar huis!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu Bijna weer naar huis!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar huis!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

28 Augustus 2008 | Tsjechische Republiek, Praag

Hier weer een berichtje vanuit praag. We hebben nu 2 dagen mooi weer gehad. Het was bijna 30 graden.

Gisterochtend zijn we naar een kerk geweest met botten van 40000 mensen. dit is echt bizar om te zien. Een kroonluchter gemaakt van botten. Een schild gemaakt van alle botten die in een mens zitten.
In elke hoek van de kerk stond een klok die gemaakt was van botten. Dit is echt mooi gedaan.

Na de kerk zijn we naar de dierentuin gegaan. Intree kost 3 euro per persoon. Nou dan kan je niet zo veel verwachten denk je dan, maar het was echt een mooi opgezet park.
Je moest wel veel lopen. Berg op en berg af. Ook rare beesten gezien die je in holland niet heb zitten in de dierentuin.

Hierna even lekker gegeten bij de mac.donalds.
's avond zijn we naar de fontuin gegaan met licht en muziek. Dit was op zich wel mooi om te zien alleen die fontuin in barcelona is stukken mooier.

Na de fontijn zijn we richting de camping gegaan daar we best wel moe waren. Op de camping aangekomen zijn we gelijk ons bed ingedoken.

Vanmorgen kwamen we ons bed uit en het zonnetje scheen weer. Voor de laatste keer naar de winkel om broodjes te halen voor het ontbijt.
Vandaag lekker niks doen en dan vanavond spullen inpakken om vannacht richting huis te komen.

Na 3 weken eindelijk onze hondjes weer te kunnen zien. Wat hebben we die gemist.

Nou tot in holland dan maar!!!

groetjes van ons!!

• 28 Augustus 2008 - 14:46

Marijke:

ja het zou weer eens niet waar zijn dat marrie ook weer in de dierentuin aanwezig was, dit keer dubbel denk ik ook nog, die kerk ziet er wel erg bizar uit zo met al die botten,maar toch ook wel weer een mooie ervaring om het zo mee te maken en te zien wat er allemaal van gemaakt kan worden.

groetjes marijke

een fijne terug reis gewenst

• 28 Augustus 2008 - 14:51

Hek En Natasja:

die foto van de tijger heb je natuurlijk speciaal voor natasja genomen?!?!?