We zijn in praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu We zijn in praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

We zijn in praag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

26 Augustus 2008 | Tsjechische Republiek, Praag

Hier een berichtje uit praag. De weg hierheen ging op zich wel goed, totdat we bij de grens kwamen van tjechie hield de tom-tom ermee op. Gelukkig hadden we een kaart bij ons, maar toch was het nog zoeken. We hebben 2 uur lang rondjes gereden om te camping te vinden. Eindelijk de camping gevonden, werden we naar onze tent gewezen. We schrokken ons dood. De camping is erg klein. Maar 30 tenten en 30 caravans. Het zwembad stelt weinig voor. Maar ja die gebruiken we toch niet daar we heel de dag weg zijn.

De eerste avond was erg gezellig, we gingen het spel monopoly spelen. Halverwege het spel zakte marrie door haar stoel heen. Nou we kwamen niet meer bij van het lachen, hadden er buikpijn van. Dat was echt een stom gezicht!!!
Gelukkig niks gebroken og gekneusd.
Nu hebben we allebei onze moeders door een stoel heen zien zakken hihihi

We stappen bij de camping op de bus, hierna de trein op en dan de metro in en we zitten hartje praag. We hebben al heel veel gezien en gelopen.

We zijn nu aan het bqq. Deze hebben we gekocht. Het kost hier echt niks. Uit eten koste ons voor 3 personen nog geen 27 euro, nou dat is leuk om uit eten te gaan.

Morgen willen we naar een museum toe wat gemaakt is van allemaal mensenbotten. We hopen dat we hem kunnen vinden daar we geen tom-tom hebben.

Het weer is hier wisselvallig. We hebben zon en dan is het bewolkt, maar geen regen gehad. 's avonds is het best koud hier maar daardoor slaap je wel goed.

Nou dit was het weer even, misschien komt er nog een berichtje vanuit praag, anders een bericht vanaf nederland!!!

Veel liefs van de fam oosterlee & marrie ( moeder van marjo)

• 26 Augustus 2008 - 20:00

Marijke:

haha wel jammer dat ik dat niet mee mocht maken marrie door de stoel heen, hier is het ook wisselvallig hoor. hoop dat je nog fijne dagen heb en dat jullie ook weel veilig thuis komen