arches national park en de volgende dag - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu arches national park en de volgende dag - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

arches national park en de volgende dag

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

26 Maart 2016 | Verenigde Staten, Page

Hier weer een berichtje vanuit het mooie amerika.
We hebben het heel erg naar onze zin. De camper bavalt ons prima en ook het land is goed te doen.
Finn vermaakt zich prima in de camper en vind het lange rijden helemaal niet erg. Her en der even stoppen
voor een speeltuin.

We zijn vertrokken in de sneeuw op donderdagochtend. Het werd steeds warmer en de sneeuw was opeens verdwenen.
We konden heerlijk zonder jas lekker naar buiten toe in het zonnetje.
Na een klein stukje rijden kwamen we aan bij het arches national park. Wat een mooi park was dat. Allemaal stenen op elkaar.
Je moest een hele klim maken om bij de south en north windows te komen, maar dat was het zeker wel waard. Finn is met papa
stukje de bergen ingeklomen. Mama bleef achter die zag het niet zo zitten. Die maakte de foto's wel.

Finn vond het prachtig om samen met papa de bergen te beklimmen. Hij wilde niet meer mee hahah.
Nadat we het park hadden gezien gingen we op zoek naar een camping. We kwamen aan in het stadje moab.
Op een camping aangekomen werd ons verteld dat alle camping overboekt waren. Er was namelijk een jeep meeting.
We mochten gelukkig wel lekker douche op de camping maar overnachten zat er niet in. Na heerlijk gedoucht te zijn
gingen we op zoek naar een slaapplek. We kwamen uit op een rest area. Je staat dan tussen de vrachtwagens en de auto's
die daar overnachten.

De volgende ochtend gingen we op ons gemak lekker ontbijten. Hierna kon finn nog eventjes de kleine bergen beklimmen.
Na een stuk rijden kwamen we een grote speeltuin tegen, hier heeft finn de middag door gebracht. Lekker een dagje rustig aan doen.
Hierna nog een stukje rijden om een leuke camping te zoeken. We hebben er gelukkig eentje gevonden. Hop camper neergezet, eten gekookt
en lekker buiten gegeten.

Morgen gaan we naar de antelope toe. Dat schijnt heel erg mooi te zijn.

Groetjes van ons vanuit amerika.