laatste bericht vanuit mexico!!! - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu laatste bericht vanuit mexico!!! - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

laatste bericht vanuit mexico!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

20 Augustus 2008 | Mexico, Yucatán

Onze laatste dag is helaas aangebroken. Over 2 uurtjes worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan.

gister lag remco heerlijk een uurtje te slapen bij het zwembad, heeft hierbij allebei zijn onderbenen ( kuiten) goed verbrand. En dat op de laatste dag!!

Gister weer heel de dag bij het zwembad gehangen en voor de verandering weer eens niets gedaan. Heerlijk zo´n vakantie!!

´s avonds met zijn vieren gezellig zitten eten. Hierna nog naar de bar gegaan om wat te drinken als afsluiting van de vakantie. Hier zijn we vader en moeder geworden. Ja, ja je leest het goed. Wij zijn ouders !!!
We zijn ouders van een zeeschildpad van een dag oud. Deze hebben we 10 min in onze handen gehad waarna we hem moesten vrijlaten op het strand op weg naar de zee. Dit is zo bijzonder om een keer mee te maken. Eerst zwemmen tussen de grote schildpadden en als laatste avond een baby schildpad vrij laten de natuur in. Er waren op die dag 32 schildpadden die los gelaten werden en wij waren de trotse ouders van 1 van de turtle.

Morgen (donderdag) landen we om 10.10 uur op schiphol.
We hebben 3 dagen de tijd om alle kleding te wassen en weer in ta pakken want we gaan zaterdag op zondagnacht een midweekje naar praag toe. Lekker kramperen hihihihi.

Volgend bericht uit nederland of praag.

doei doei

• 20 Augustus 2008 - 19:58

Oma Hihih:

als jullie ouders zijn geworden ben ik nu oma
    hahaha
    ik kom jullie ophalen en ja er staat je wel wat te wachten bij thuiskomst
    fijne vlucht

xxx oma marrie

• 21 Augustus 2008 - 15:55

Marijke:

zo dan toch moeder en vader geworden(lol) wel jammer dat je de kleine weer moest laten gaan, maar die kan je als je er ooit weer een keer heen gaat dan weer bekijken.hoop dat je een goede vlucht heb gehad.
    groetjes marijke