Weer terug in het land - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu Weer terug in het land - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van remco en marjolein oosterlee - WaarBenJij.nu

Weer terug in het land

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg remco en marjolein

22 Augustus 2008 | Nederland, Maassluis

Nou hier een berichtje vanuit het koude en natte holland. Wat een verschil zeg met daar. We willen weer terug!!!!

Zijn bij een paar mensen langs geweest om wat foto ´s te laten zien. Iedereen vraagt hoe het nou voelt om een oosterlee te zijn. Nou ik zal het eens vertellen hoe dat nou voelt. Ik voel er nog weinig van hoor hihi, maar goed als ik de foto´s dan weer zie van de bruiloft zelf dan komen de kriebels weer terug.

Zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor praag. Alle kleding wassen en dan weer terug in de koffer doen, dat is wel weer leuk hihih.

We hopen dat we internet hebben in praag om de site bij te houden.

We gaan zaterdag op zondagnacht om 4.00 uur rijden en zijn dan vrijdag laat weer terug.

Nou tot in praag dan maar he hihi

groetjes de fam oosterlee

• 22 Augustus 2008 - 20:37

Marijke:

dat viel zeker tegen ja zo terug in het koude landje, heel even bij komen en dan weer een lange rit voorde boeg, en dan lekke uitrusten

• 22 Augustus 2008 - 20:40

Marrie:

zozo lekker hoor naar praag
    en die foto's zijn wel heel leuk hoor
    en ik ga gezellig mee naar praag